Назад
044 390 12 12 support@famiglia.com.ua

Банкет

Весільний банкет, на якому будуть присутні 500 і більше гостей, – захід клопіткий. Слід врахувати мільйон дрібниць, починаючи від того, де взагалі необхідно проводити весілля, і закінчуючи складанням меню і розважальної програми.

 

Ми допоможемо вам організувати весільний банкет. У нас є успішний досвід організації банкетних урочистостей, на яких були присутні до 3 000 гостей.

 

Що конкретно ми вам пропонуємо?

 

Місце проведення банкету

 

Перш за все, ми:

 

  • запропонуємо вам кілька варіантів місця проведення банкету;
  • обговоримо з вами стилістику оформлення банкетного залу або відкритого майданчика;
  • розробимо карту розміщення гостей.

 

В цій карті будуть враховані:

 

  • геометрія банкетного залу або відкритого майданчика. Гостьові столи слід розміщувати таким чином, щоб гостям, по-перше, було зручно проходити між ними, а по-друге, з будь-якого гостьового столу було добре видно і головний стіл з молодятами, і сцену, на якій виступатимуть запрошені артисти;
  • родинні, дружні та інші зв’язки між гостями. Ця дрібниця дозволить в ході свята уникнути конфліктних ситуацій і зберегти веселу і доброзичливу атмосферу.
  • Стилістика обраної весілля. Від неї буде залежність особливості оформлення приміщення – декоративні елементи інтер’єру, букети живих квітів на столах, світлове оформлення тощо.

 

Розробка меню і алкогольної карти

 

Безумовно, можна обмежитися стандартною змінною страв і декількома видами алкоголю. Але ж ви хочете, щоб ваше весілля по-справжньому запам’яталося гостям? Тому слід дуже уважно поставитися до складання меню.

 

Ми допоможемо вам скласти меню, в якому будуть враховані індивідуальні побажання гостей. Крім того, кожен гість зможе вибирати з декількох варіантів перших і других страв, закусок і алкоголю.

 

Аналогічна ситуація і з алкогольною картою. Ми запропонуємо вашим гостям міцний алкоголь, вина, настоянки і лікери, а також коктейлі з них, які будуть відповідати в тій чи іншій мірі стилістиці весільного торжества.

 

Професійне обслуговування банкету

 

Обслуговування банкету на 2,5-3 тис. осіб можна порівняти роботою на інтенсивному фабричному конвеєрі. Постійна зміна страв і столових приладів, оновлення напоїв, виконання побажань і прохань гостей – все це вимагає, по-перше, великої кількості обслуговуючого персоналу, а по-друге, високого рівня професіоналізму офіціантів, кухарів і барменів.

 

Далеко не у кожного ресторану знайдеться настільки великий штат співробітників. Ситуація ще більше погіршується, якщо весільний банкет організовується на непідготовленому майданчику за містом.

 

Ми забезпечимо ваше весільне свято необхідною кількістю досвідчених розпорядників свята, спритних і уважних офіціантів, професійних барменів, здатних перетворити приготування коктейлів на справжнє шоу.

 

Організація розважальної програми

 

Весільний банкет – це не тільки поглинання їжі, вживання алкоголю і танці під фонограму.

 

Розважальна програма – найважливіший елемент ідеально організованого весільного банкету.

 

Ми допоможемо вам скласти програму розваг для гостей, а при необхідності ще й організуємо її проведення:

 

  • запросимо музикантів і артистів;
  • організуємо вогняні шоу та запуск феєрверків;
  • оформимо тематичні майданчики для розваг – танцювальний майданчик, караоке, дитячий майданчик тощо.

 

Також ми організуємо зони відпочинку. Адже, напевно, гості втомляться і від застілля, і від розваг.

 

З нашою допомогою ви зможете легко організувати по-справжньому ідеальний весільний банкет.

 

 

Весільний банкет – захід масштабний, що вимагає величезних витрат. Причому, не тільки фінансових. Ще на нього буде потрібно витратити багато часу і нервів для вирішення маси організаторських моментів.

 

З нашою допомогою ви легко і швидко організуєте весільний банкет з числом запрошених гостей до 3 000 чоловік.

Ваші важливі події стають особливими з La Famiglia Catering, тому що ми готові організувати банкет будь-якого масштабу: від невеликої сімейної вечері до заходу для 5000 гостей. Ми пропонуємо преміальний сервіс, вражаючу презентацію, найкращі страви, створеними нашими кухарями відповідно до ваших уподобань або готових наборів з нашого меню. Ми активно стежимо за тенденціями у сфері громадського харчування, і ми гарантуємо стильний дизайн, всі необхідні меблі, люксові страви, скатертини та декоративні композиції, які доповнять вашу подію.

Ми зв'яжемося з вами протягом години, після заповнення форми