Все, що ви хотіли знати про кейтерінг.
Ольга Масловська, керівник проекту La Famiglia Catering, розповіла про роботу кейтерингу та переваги виїзного обслуговування. Бренд La Famiglia – на ринку з 2012 року і асоціюється у гостей з кращими ресторанами міста Київ. Сьогодні La Famiglia об’єднує 12 ресторанів. Три роки тому Ви відкрили кейтеринг. Розкажіть, з чого почалася історія La Famiglia Catering? Що послужило причиною його відкриття? – Прийшов час, коли наші ресторани зіткнулися з тим, що кількість запитів на виїзне обслуговування приватних заходів значно перевищувало їх можливості. В результаті, виник напрям – виїзне ресторанне обслуговування La Famiglia Catering. Ринок безумовно потребував подібному сервісі.
Перший захід ми організували для відомого бренду чоловічого одягу на 300 гостей в театрі ім.Франка. Для нас це був новий формат на складній локації, але впоралися ми успішно. Далі замовлень і клієнтів ставало все більше. Сьогодні цей напрямок стає популярнішою з кожним днем. Існує думка, що кейтеринг – це тільки канапе або їжа яка програє ресторанного якості. Розкажіть, чи так це? – Ми спочатку поставили перед собою завдання створити кейтеринг, який буде відповідати ресторанному якості страв. Основа La Famiglia Catering – наші ресторани, багато позицій меню розробляються Шеф-кухарями La Famiglia. Запорука нашого успіху – це власна виробничо-технічна база в 1000 квадратних метрів, сильна команда професіоналів, кращі постачальники продуктів і підтримка 12 ресторанів. Завдяки цьому ми можемо дивувати гостей ресторанної подачею і якістю страв. У чому відмінність кейтерингу від ресторану? На що клієнтам звернути увагу, коли вони приймають рішення проводити захід в ресторані, або замовляти кейтеринг? – Звичайно, відмінностей між цими двома напрямками багато. Кейтерінг є більш гнучким і зручним ніж ресторан, але в той же час, дорожче. Основна перевага для замовника – це: мобільність, можливість провести захід для будь-якої кількості гостей і індивідуальна розробка меню. Ми можемо організувати пікнік на задньому дворику приватного будинку на 200 гостей або романтичне побачення на даху на двох. При цьому, рівень наших послуг завжди на вищому рівні. Найголовніше для нас – емоція, яку відчуває гість на заході Розкажіть про стандарти, яких дотримується La Famiglia Catering? – У роботі з клієнтом ми дотримуємося загальних стандартів обслуговування La Famiglia: якість продуктів, смак, кращі кухарі і сервіс високого рівня. Для цього у нас є найсучасніше ресторанне обладнання та команда професіоналів! Більш того, для нашого замовника ми можемо провести екскурсію і показати, як в La Famiglia Catering все працює зсередини. Повірте, не всі кейтерінг готові пустити замовника на свою виробничу кухню. Ми завжди намагаємося дати гостю трохи більше, ніж він очікує: запрошуємо кухарів з різних країн, організовуємо заходи на будь-який локації, надаємо дизайнерську посуд і меблі і готові розробити меню враховуючи будь-які побажання гостя! Найголовніше для нас – емоція, яку відчуває гість на заході.
Хто найчастіше користується послугами кейтерингу? – Це дві категорії гостей: корпоративний сектор – великі компанії, які організовують заходи від 100 до 3 000 чоловік. Дана категорія чутлива до ціноутворення, але вимоглива до презентації. В першу чергу, їм важлива вартість і wow-ефект. Друга категорія – приватні свята: весілля, дні народження, хрестини, дитячі свята. Для приватного сектора важливий рівень і репутація кейтерингу, якість продуктів, смак, душевність і звичайно ж преміальний сервіс. У нас немає неактивних місяців Розкажіть про наймасштабніший проект в історії La Famiglia Catering? – Насправді, у нас дуже багато заходів, про які хочеться розповісти! Минулого літа ми проводили корпоративний захід для енергетичної компанії на 3 000 гостей в парку Феофанія. Складнощів було багато, починаючи з майданчика, що не призначалася для проведення подібних заходів, закінчуючи величезною кількістю гостей. Але ми впоралися! Замовник залишився задоволений, а для нас це найважливіше. А ось недавно ми проводили не просто захід, а цілий шоу-свято для приватного клієнта в День народження! Це було щось неймовірне: майданчик «D12» повністю змінили. Була побудована спеціальна конструкція у вигляді величезного круглого столу-екрану, який транслював відеоряд і нашим офіціантам потрібно було в певний час подати 100 страв гостям! Було дуже красиво! Для нас це був цікавий досвід. Незважаючи на те, що всі вважають, що кейтеринг – це сезонний бізнес, у нас немає неактивних місяців. Іноді ми обслуговуємо по 10 заходів в день і вже встигли зробити кілька масштабних івентів і за межами Києва.
Які рекомендації ви можете дати тому, хто замовляє кейтерінг вперше? – В першу чергу, дізнайтеся репутацію компанії на ринку. Важливо бути впевненим в якості кейтерингу. Якщо мова йде про захід для великої кількості гостей, то не варто вибирати крихітні компанії, оскільки вони часто можуть вас підвести через відсутність ресурсів і потужностей. Не бійтеся складних локацій, в самих нетипових для свята місцях виходять найкрасивіші заходи. Дотримуйтесь тематику в усьому святі – починаючи від декору і закінчуючи складанням меню. Просіть дегустацію меню до заходу. Таким чином, ви зможете спробувати все позиції з вашого меню, побачити подачу страв, внести правки і висловити свої побажання.